Jag vill bara slå allt!

HeJ "alla".

Jag vill bara säga att jag är glad att jag gjorde något för engångs skull.

Jag var i stan med Andrea och vi hade det super kul!

Vi såg på roliga och konstiga människor och vi åkte hissen på skolan med en främmande

kille (som såg söt ut), det uppstod direkt en konstig tystnad som efter bara några sekunder ersattes av mitt hysteriska assflabbb.. Jag är konstig..

När jag kom hem började jag och pappa diskutera varför vi människor är så korkade, vi förstör tamefan allt!

 

Jag blev så arg av samtalet att jag ville på allvar slå hela den mänskliga rasen i ansiktet..

I ett försök att få ner aggressionen åt jag chips.. jag lyckades dessvärre inte.

Jag vill bara slå alla jävla glada och lyckliga människor just nu, jag är trött på glada personer.!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0