Haters gonna hate.

Hay, my name is Amanda and i  am a Hater.

Jag får sluta att tro att jag är något annat än vad jag är. Alltså en hatare!

Jag hatar det mesta och är jävligt bra på de, lika bra att acceptera vem jag är.

Jag är en mullig tjej på 17on jordsnurr som gillar att måla men har även ett ohälsosamt

beroende av Vampyrer och tecknade filmer.. Sen tycka jag att allt är skit förutom det jag gillar.

Jag längtar till Rodos resan.. Ah jo vits jag längtar efter att festa och sola men det jag tänker på mest är hur roligt det ska bli att åka flyga med mina kompisar.

JA! Jag är jätte konstig, jag är ganska tråkig och lat och är inte bra på något annat än att måla..

(AH I ALLA FALL VAD JAG TROR)

Men jag är ganska nöjd ändå, Jag måste få klaga och snacka skit om folk jag ser på stan eller hur jävla jobbigt allt är för tillfället med mina kompisar!

P.C. men sen gillar jag ganska mycket också.


Kommentarer
Postat av: Melanie

Hah gumman :( vi borde starta en depressionsklubb och bara äta kakor och dricka te hela dagarna!<3 :D

2011-03-11 @ 19:09:43
URL: http://rebelmel.tumblr.com
Postat av: Amanda !

JOh Men vist <3 varför inte!

Vi kan rita nippellls hela dagarna!!!

2011-03-11 @ 19:26:57
URL: http://bcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0