HEJ DÅ !

Skånes djurpark !

Imorgon Kl: 10.00 kommer jag och Julia att sitta på ett tåg mot
Skåne..
Det är en salig blandning av både glädje, förväntan, spänning, sorg.
Idag har jag varit med min bästa bästis sofie :)
Vi tog ett varmt avsked i Handens härliga atmosfär och fick en liten tår i ögat när vi sa hej då.
Faanaaan fem veckor är en lång tid . (utan data!)
Det jag ser mest fram emot är sälmatningen. .
HAHA! ja, jag vill verkligen mata en säl med fisk. Sen blir det nog en del matning av andra
djur som björn och älg som jag också ser fram emot att göra :)
Jag kommer att sakna både vänner och familj, och jag önskar alla mina andra klasskompisar
en as kul praktik så ses vi om fem veckor.

Kommentarer
Postat av: Melanie

WOHO fan vad roligt! :D:D:D:D

Nu tagga jag till som fan!

2010-11-07 @ 11:26:25
URL: http://melajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0