pruttttttth och bajs!

Idag har det varit skola. .
Faan va jobbigt det var att ta sig till skolan.
Hade dessutom en mardröm om en stor spindel som bet min kompis i armen och jag hade dessutom varnat honom, men han lyssnade inte utan var tvungen att gå fram till den stora håriga saken...
I skolan var allt som vanligt, för utom att vi har bytt matsal till em mycket större och med en jävla massa folk
som kollade på en som om man skulle vara skäggiga damen eller komma från en cirkus. .
Man var också tvungen att slåss för att få platser att sitta och äta sin konstiga röra. I den matsalen lyder bara
djungelns lag. .. Äta eller bli äten. .
Sen på sista lektionen gav Melanie ifrån sig en liten överrasknings fjärt.haha.
När jag kom hem hinner jag göra en kopp te och se på Svampbob i en time innan jag setter mig för att plugga.
Efter ca 2tim kommer mamma genom dörren och skriker - HÅLLÅ!
Jag som vanligt säger - HALLÅ! tillbaka.
Sen dröjer några minuter innan mamma skriker - JAG HAR BRUTIT ARMEN !!!

Japp.. så lutade min dag. En väldigt händelserik dag i dag.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0