hejohallå

Elll-korrro!
Idag har det varit en konstig dag. .
(som det alltid är ?!)
Jag har varit på super dåligt humör och har bara varit en grinig bajskorv.
Min morgon började att jag vaknade två tim för tidigt och efter ett tag kunde jag
somna om för att vakan kl . 10.00.
Väl uppe ur min säng skrek jag - HALLLÅ!
för att höra om någon va hemma. . . Men ingen var hemma.
Jag ville ha kaffe men orkade inte gör kaffe så drack mjölk. inte gott!
Tittade på tve en halvtimme sen gick jag upp till mitt rum
för att sminka mig.
När jag stod och sminkade mig hörde jag hur det lätt från nerevåningen. JAG blev så klart
super rädd och trodde att det var rånare eller ett spöke. men det visade sig att det bara var vinden
utifrån som blåste ner i "väntulationen" (vet inte hur det stavas).
Sitta på en buss är inte kul och vara i skolan var inte kul . . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0